Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Aç Tırtıl

Tırtıl yapımı gayet zevkli bir çalışma oldu Ataberk için.Malzemeler yumurta kolisinden bir parça,parmak boyası, yapıştırıcı, bir çift göz, bacaklar için tüylü tellerden(adını tam olarak bilmiyorum).
Yumurta kolisinden kestiğimiz uzunca parçayı Ataberk yeşile boyadı.Eğer çocuğunuz küçükse 15 aylık gibi mesela parmak boyasıyla boyatabilirsiniz.Ataberk elini boyaya sürmekten çok hoşlanmadığı için fırçayla boyadı.
Ara sıra ne yaptığımızı kavramak için kitap kapağımıza baktı Ataberk.
Ayrıntılara bile dikkat etti Ataberk.Boyamasında hiç yardımcı olmadı kendisi nereyi ne kadar uygun gördüyse boyadı.Koliyi boyama işini 20 dakika sürdürdü.Epey emek harcadı kuzum :)
Ayakları ve antenleri anne yaptı gözleri Ataberk yapıştırdı.Ayaklar için kolinin kenarlarına delikler açtım tüylü çubukları takmak hiç zor olmadı.
 

 
 
 
 

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Ataberk'in ellerine sağlık. Daha önce oğlumda yapmıştı çok sevimli oluyor bu tırtıl :) Bende tüylü tel diyordum ama oğlumla yaptığımız çalışmalar sayesinde öğrendim o tellerin adı şönil miş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet gerçekten çok sevimli. epey oynadı Ataberk kendi yaptığı bir oyuncak oldu onun için :)Bilgi için teşekkürler ismini gerçekten merak ediyordum ama internettende arayıp bakmamıştım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...