Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

2 Nisan 2013 Salı

Haftanın Aktivite Konusu: ÇİFTLİK

Haftaya yine dil etkinlikleri ile başladık önce bu haftaki konumuzla ilgili kitap okuduk.O bir sonraki yazının konusu olsun.:) Konu çitflik olunca daha çok çiftlik hayvanları geliyor akla.Ve ilk akla gelende pamuk gibi tüyleriyle,bizim yaramazlara benzer hareketleriyle "kuzu". Pufidik bir kuzu yaptık Ataberk'le.Ataberk çok sevdi elinde gezdirdi "mee"ledi durdu.Yapılışı çok kolay ve keyifli haydi hemen sizde kuzularınızla birer kuzu yapın :)
Ataberk beni birşeyler hazırlarken yakalayınca doğru düzgün fotoğraf çekemiyorum çünkü tepsideki malzemeleri karıştırmaya başlıyor.Malzemeler görünüyor ama ben de yazayım gazete kağıdı,koli bandı,yapıştırıcı,kuzunun yüzü ve kulakları için siyah karton,yapıştırma göz, bacaklar için ben çay karıştırma çubuklarını siyah tahta kalemi ile boyadım,pamuk.
Gazete kağıdını buruşturup koli bandıyla sardık.Sadece bacaklarının geleceği kısmı bantlamadık.
Yapıştırıcıyı bir tabağa döktüm ki pamukları içine batırıp yapıştırması kolay olsun.
Gazeteden topumuzun etrafına pamukları yapıştırdık.
Ve birden sonuç :) Aralardaki bölümlerde çektiğim fotoğrafların çoğu flu çıkmış.Pamuk yapıştırma bitince bacakları bıraktığımız boşluklara delikler açarak taktık.Gözleri kestiğim yüze yapıştırdık.Yüzü ve kulakları gövdeye ekledik sonuç işte kuzumuzzzz :)
 
 
 
 

6 yorum:

  1. kum havuzu uç uç böcek ve koyun bayıldım ana-oğul yaptığınız etkinliklere seve seve takipçiniz oldum benim bloguma da beklerim umarım bilgi alışverişimiz olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum blogunuza güzel paylaşımlarımız olsun :)

      Sil
  2. çok güzel bir kuzu olmuş bu.. bayıldım..yapıştırıcı olarak tutkalmı kullandınız acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çocukların kullandığı sıvı pritten bir kaba boşalttım.Pamukları yapıştırıcıya batırıp yapıştırdık.

      Sil
  3. Yeni kuzucuk da Ataberk gibi çok tatlı olmuş, Etkinlik de yine keyifle uygulanacak cinsten :) yazdım bir kenara bunu da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Blogunu takipteyim sizin etkinikleriniz de harika :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...