Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

1 Nisan 2013 Pazartesi

Evde Kum Havuzu

Evde kum havuzu olur mu?Oluyormuş :) Yabancı blogların çoğunda ve pinterestte görünce "YAPMALIYIZ!" listemize koymuştum bu undan kum havuzunu.Yapımı kolay, oynaması zevkli sonrası biraz kirli ama gerçekten değer bir etkinlik..Malzemeler un ve bebeyağı.Pek çok ölçü var bu konuda ama ben göz kararı yaptım. Kaba Ataberk'i oynarken tatmin edecek kadar un koydum daha sonra azar azar bebeyağı ekledim.Kumsallardaki kuma benzeyene kadar bebeyağı ekledim.Bu arada tabiki bebeyağını una yedirmek için iyice karıştırdım.Ataberk görünce bayıldı.30 dakika oynadı.Eminim daha oynardı ama babası gelince onunla oynamak istediği için bıraktı.Oynadığı unu atmadım bir kavanoza koydum başka bir gün tekrar oyuna devam:) En son babası geldiğinde Ataberk saçından kirpiklerine kadar un içindeydi çektiğim fotoğraflarda çok belli olmuyor sanırım ama eşofmanın ve çorapların halini görebilirsiniz.
 

4 yorum:

  1. Süper olmuş, nasıl da eğlenmiştir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hem de nasıl eğlendi :) üzerinden belli sanırım :)

      Sil
  2. Bayıldım mükemmel fikir:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...