Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

30 Mart 2013 Cumartesi

Büyük Küçük

İlkbaharla ilgili çalışmalarımızı iki haftaya yaydık yaydıkça da rahatladık sanırım :) Anne yine yoğun bir hafta geçirdi.Hava beklenenin aksine kötü geçti kendimizi doğaya atamadığımız gibi bir de ana oğul camdan yağmur izleyip depresif bir havaya girdik.Ataberk mutfaktaki panomuzda yaptığımız resimleri gösterip yenilerini yapalım diye ısrar ederken anne üzülmekle yetindi.Ufak tefek çalışmalar yaptık yine çok da boş durmadık.Anne de baharla birlikte kendine yeni uğraşlar buldu önümüzdeki haftaya ana oğul bomba gibi girmeyi planlıyoruz :)
Ataberk'in büyük küçük kavramlarını bildiğini düşünüyordum buna dayanarak bir çalışma yapmak istedim ve sonucu görünce yanılmadığımı anladım.Bu konuda Pepee'nin yardımcı olduğunu düşünüyorum.İki ekmek aldım, biri büyük biri küçük şarkısını az dinlemedik :) Bir de tabiki ninenin şaşırtı torbasından çıkan boy boy kalemleri Pepee ve kardeşi Bebe'nin sıralaması var.Büyük küçük çalışmasının yanı sıra bir de kelime çalışması yaptık" ilkbahar kelimeleri."Her zamanki gibi Ataberk'in hoşuna gitti özellikle yuvalarında duran yavru kuşlara ayrı bir hassas davrandı.Ataberk'in yeni fenomeni "Trotro" nun bir bölümünde yavru kuşlar var ve o bölüm Ataberk'i çok etkiliyor.Her defasında üzülüyor,kızıyor ve bağırıyor.Bu yüzden olsa gerek yavru kuşlar kartını elinden düşüremedi oğlum.Çok yazı yazdım biraz da fotoğraflarla neler yaptık onlara bakın.Bu arada çalışma kağıtları için buraya bir TIK.

Konu ilkbahar olunca kelebekleri sıraladık büyükten küçüğe.
Döktük döktük tekrar dizdik kelebekleri.
 
Eşleme artık Ataberk'e pek eğlenceli gelmiyor.
Anneeee uç uç böcekcik :)
Ve Ataberk'in kıyamadığı yavru kuşlar.
Bir haftalık fasulyeler.
 
İki haftalık fasulyelerimiz.
Bir tane de puzzle yaptık :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...