Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

6 Mart 2013 Çarşamba

Dokun Hisset Eşleme Kartları

Konu tahminimden çok zorladı beni :) Materyal hazırlamak zor çünkü bilgisayar çıktısıyla olmuyor dokunup hissetmek :) Eşleme kartlarım el emeği oldu, evde ne varsa onlarla bu hafta Ataberk'e verdiğim dört kavram için kart hazırladım.Karton bir yiyecek kutusundan, üzerine yapıştırdıklarım ise, kaygan yüzey alüminyum folyo,sert yüzey aldığımız bir elektronik ürünün sert plastik kabı, yumuşak yüzey pamuk, pürüzlü yüzey ise ovma telinden yapıldı.Ataberk eşleme yapmak yerine kartonun üzerinden yapıştırdıklarımı sökmeye çalıştı.Sert yüzey en çok igisini çeken oldu.Pürüzlü yüzeyden hoşlanmadığı halde tek söylediği kelime "püüzlü" oldu.
Keşke vaktim olsaydı da daha güzel eşleme kartları hazırlayabilseydim.Çeşitli kumaşlardan dikmeyi çok isterdim.İnşallah başka sefere.
Ataberk'in etkinliğe hazırlanması hoşuma gitti fotoğraflayıp sizinle paylaşmak istedim.
Ataberk yerine yerleşiyor
Yüz ifadesi sanırım hissettiklerini anlatıyor :) Ben tepkisine çok güldüm.
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...