Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

10 Mart 2013 Pazar

3 Küçük Havuç

Bir önceki yazımda çok sayıda zımpara kağıdı aldığımı yazmıştım.Dokun hisset haftasında zımpara kağıtlarını değerlendirelim dedim ve bir etkinlik planladım.Ataberk'in son bir haftadır havuca bir düşkünlüğü oldu ben de bunu fırsat bilerek etkinlikte havucu kullandım.Zımpara kağıdına pastel boya ile 3 farklı şekilde havuç çizdim.Turuncu eva süngerden çizdiğim şekillerden kestim.Evde bulduğum bir parça yeşil ipten de havuçların saplarını hazırladım.Önce zımpara kağıt üzerindeki şekillere dokunarak pürüzlü olduğunu vurguladık.Sonra evadan yaptığım şekilleri ve ipleri çizdiğim havuçların üzerlerine koyduk ve dokunduk, kaygan olduğunu vurguladık.
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...