Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

22 Mart 2013 Cuma

Aktarma Çalışmaları

Ataberk ile pek çok defa farklı aktarma çalışması yaptık.Yaptığımız çalışmalar genelde tane tane ve büyük parçaları (ceviz, fındık vs gibi)aktarmaydı bu defa bardaktan bardağa katı olarak mısır ve sıvı olarak su aktardık.Motor kas gelişimi için güzel bir çalışma.Ve garanti veriyorum çocukların bıkmayacağı, bırakmak istemeyeceği bir çalışma.
En büyük kupalarımızın birine mısır doldurduk.Ataberk'in kaldıramayacağnı düşündüm oğlumu hafife almışım meğer oğlumun kolları ne güçlüymüş :)
İşe, ağzımız açık konsantre oluyoruz.
Kupanın içinde kalmış mı bakalım.
Kalmış devam :)
Ters yönden dökmek biraz zor oldu ilkinde odanın her yerine saçıldı mısır taneleri .Ataberk ilk önce kızacağımı düşünüp korktu, hata yaptığını düşündü sanırım.Ben gülüp" nasılda kaçışıyorlar hadi toplayalım" deyince o da çığlıklar atmaya, olduğu yerde dans etmeye başladı :) Çocuklar için verdiğimiz ilk tepki çok önemli.Ataberk'in benim her yüz ifademin anlamını bildiğini düşünüyorum.Okuldan yorgun geldiğimde ya da bir şeye canım sıkkın olduğunda bana daha çok sarılıp daha çok öpüyor.
 
Sıvı aktarma için yine en büyük boy bardaklarımızı kullandık.
Çok ciddi yaptı işni Ataberk.
Ters yönde yine biraz etrafa su döktü.
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...