Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

22 Mart 2013 Cuma

Mim'lendik :)

Bloglarda zaman zaman görüyordum hiç mimleneceğimi düşünmemiştim.Etka'nın annesi sayesinde ilk mimlenmemi yaşadım.Sorular gözümü korkutmadı değil :) Farklı güzel sorular var elimden geldiğince cevaplayacağım.

1.Su mu, ateş mi, güneş mi olurdun neden?
    Su olmak isterdim pırıl pırıl ve duru bir su.Su her canlıya hayat verir canlandırır.

2.Taş olsan nerenin taşı olurdun?
   Değerli bir taş olmak isterdim. Çok maddeci gördüm kendimi :) Ben yine parıldamak isterdim.Çok seviyorum parlaklığı.

3.Neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?
   Karşımdaki sinirliyse ve anlattığımı anlayamayacak durumdaysa susarım.

4.Kusur olsan nasıl bir kusur olurdun?
    İyiye güzele sevkedecek bir kusur olmak isterdim.

5.Küfür olsan ne olurdun? Kime savrulurdun?
    Haksızlığa edilen küfür olurdum.Haksızlık yapanlara savrulurdum.

6.Esir olsan neyin veya kimin esiri olurdun/olmak isterdin?
   Kitapların esiri olmayı çok isterim bırakmasınlar beni, hiç bol vaktim olsun.Kitaplarla geçireyim saatlerimi günlerimi.

7.Bir suç olsan nasıl bir suç olurdun?
   Özgürlüğe götürecek bir suç olmak isterdim.

8.Topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?
   Bol  mutluluk, saygı, hoşgörü.

9.Sayılmadığında ne hissedersin?
   Kırgınlık.

10.Bir oyun oynasan ne oynardın?
     Adrenalin arttırıcı bir oyun oynardım :)

Ben bu mim'i arzu edip cevaplamak isteyen bütün blogger annelere yolluyorum.Etka'caya teşekkür ederim soruları cevaplamak başta korksam da eğlenceli oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...