Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

22 Ocak 2013 Salı

Ataberk'in Kitaplığı : Elmer ve Gökkuşağı

 
 
Elmer ve Gökkuşağı'nı yazın almıştık Ataberk'e.Konu renkler olunca bu hafta Elmer'dan bahsetmek istedim.İlk önce Ataberk'in çok ilgisini çekmedi Elmer çünkü daha önce aldığımız kitaplara göre daha farklı resimleri var.Ama ben pes etmedim ve her akşam okuduğumuz kitaplara Elmer'ı eklemeye başladım.Çoğu zaman  kitabı bitirmek istemedi Ataberk.Ama daha sonra nasıl olduysa ilgisini çekmeye başladı bu defa da elinden düşürmez oldu kitabı.
Gelelim kitabın konusuna, Elmer farklı bir fil diğer filler gibi gri renkli değil rengarenk bir fil.Elmer bir gün gökkuşağının renklerinin kaybolduğunu fark eder ve kendi renklerini gökkuşağına vermeyi düşünür ve gökkuşağına doğru yola çıkar..Kitabın bu kısımında Elmer pek çok hayvan arkadaşıyla karşılaşır.Sonun da ne mi olur Elmer renklerini kaybeder mi siz okuyup görün bence :)

2 yorum:

  1. bızım kutuphanemızde de Elmerın maceraları serıı olarak var ama ben daha sonrakı bır zamana oteledım hep. ıcıne baktım cok eglencelı ve cocuklara cok uygun rengarenk hayvanlar arasında elmerı arıyorsun ve rengıne gore saklanmıs hayvanları da bulabılıyorsun serıının bazı kıtaplarında. sen anlatınca bır sonrkaı kutuphane zıyaretımızde kıralanacaklar arasına gırecekler galıba. yalnız bızımkıler almanca tabı. kıtalarsam yazarım karksılastırırız ;) bu arada ıyı okumalar sıze

    YanıtlaSil
  2. Ataberk'e Elmer'ın diğer kitaplarını da almak istiyorum.Renkler kitabı hoşuma gitti hem türkçe hem ingilizce.Tabiki karşılaştırırız iyi olur. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...