Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

18 Ocak 2013 Cuma

Haftanın Aktivite Konusu : KIŞ

Uzun zamandan beri montessori ile ilgili ufak tefek çalışmalar yaptık Ataberk ile.Ataberk'in 2 yaşına gelmesiyle birlikte bu çalışmalara daha da ağırlık vermeye başladık ve böylece bu blogda asıl işlevine ulaşmış oldu.
İlk  aktivite konusu olarak, içinde bulunduğumuz mevsimin uygunluğu itibari ile "KIŞ" ı seçtim.
Kış ile ilgili ilk aklıma gelen kar olduğu için de ilk aktivitemiz "Kardan  Adam" yapımı oldu.
Önceden hazırladığım kardanadamın parçalarını bir tepsi içinde Ataberk'in masasına getirdim.
 
Daha sonra yapması gerekenleri anlattım.Kardanadamın ilk parçasına yapıştırıcı sürüp biraz pamuk yapıştırdım.Sonrada aynı şeyleri Ataberk yaptı.
Keyifli bir çalışma oldu.Ataberk çok sevdi.Sadece küçük parçaları yapıştırmada zorluk yaşadı parmakları yapıştırıcı olduğu  için.Onda da devreye babası girdi.Sime bayıldı zaten Ataberk elinden zor aldık:)
 
 

2 yorum:

  1. bloglarda sık gordugum ıcın bız de bugun bunu yaptık ama hıc gorundugu gıbı kolay bırsey degılmıs anladık. pamuklar ellelre yapısıyor heryer pamuk oluyor..... ama maasallah ataberk cok guzel yapmıs. benım oglum da cok sevdı

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.evet baya zor bu çalışmayı yapması, önceden pamukları biraz yuvarladım ama yine de elleri hep yapıştırıcı ve pamuk oldu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...