Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

29 Ocak 2013 Salı

Haftanın Aktivite Konusu : HAYVANAT BAHÇESİ

Ataberk'in hayvanları çok sevmesinden yola çıkarak bu haftaki aktivite konusunu "Hayvanat Bahçesi" olarak belirledim.Evimizde bir akvaryumumuz var Ataberk akvaryumdaki balıklara bayılıyor.Onları izliyor, bazen eliyle" gel gel" bile yapıyor balıklara.Dışarıya çıktığımızda sevmek için kedilerin, köpeklerin peşinden koşmamızdan bahsetmeyeyim bile :)
Ataberk'e her fırsatta hayvanları tanıtmaya çalıştık aldığımız kitaplarda hayvanlar oldu hep.Aktivite konusunu hayvanat bahçesi olarak belirledim çünkü aldığımız oyuncaklara, kitaplara baktığımda hep çiftlik hayvanlarından bahsettiğini farkettim.Sömestr tatili olduğundan evimizde değiliz ama bu aktivite yapmamıza engel olmadı.Aktivite konusunu önceden belirlediğim için tatile çıkarken lazım olabileceğini düşündüğüm malzemeleri yanıma almıştım.Sömestr tatilinden dolayı televizyonda animasyon filmlere sıkca rastlanıyor bu da işimize yaradı.Dün star tv de "Madagaskar 2 " vardı.Bir kısmını Ataberk'le izledik.Daha sonra ise hazırladığım eşleştirme kartlarına geçtik.Ama Ataberk yapmak istemedi.Farklı bir yerde olmak Ataberk'i biraz isteksizleştirdi.Bugün tekrardan denedik ve sonuç başarılı oldu.Önce eşleştirme kartlarındaki hayvanların adını söyledik sonra eşleştirmeye geçtik.Eşleştirme kartlarındaki resimleri yabancı bir blogdan indirdim ve üzerlerinde biraz oynadım daha sonra renkli çıktılarını alıp yapışkanlı eva süngerlere yapıştırıp kestim.Gayet uygun bir fiyata eşleştirme kartı elde etmiş olduk.İsteyenlerin maillerine düzenlediğim resimleri gönderebilirim.
Hazırladığım eşleştirme kartları.
 
 

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bayıldım, aferin Ataberk'e ne güzel eşleştiriş, Etka zar zor yapıyor, sonra başka bir oyun kuruyor kartlarla kendine:) öğrenir inş:) bizde isteriz tabi :) etka.dogan@gmail.com, teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ataberk seviyor eşleştirmeleri.Etka da kısa zamanda yapar bence.Ben de Ataberk'in parmak boya sevmemesinden şikayetçiydim sulu boyayla birlikte alıştı eline de boya gelmesinden rahatsız olmuyor artık :) hemen gönderiyorum resimleri de.şimdiden iyi eğlenceler size ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...