Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

28 Şubat 2013 Perşembe

Ahtapot Yapımı

Bu haftaki sanat çalışmamız da ahtapot yaptık Ataberk'le.Ben malzemeleri hazırlamıştım ki arkadaşım aradı.Onunla telefonla konuşurken Ataberk yanıma geldi boya kalemini görünce durur mu başladı tabağı boyama sonra yapıştırıcıyı aldı ve gözleri yapıştırdı.Ben bu aşamalarda fotoğraf çekemedim.Ahtapotun kollarını yapmaya yetiştim Allahtan :) Ataberk tabi önce yapıştırıcı sürdü kollara yapıştırdık ama tabak tutmadı üzüldü kuzum.Ben de sonradan başka bir yöntemle tutturdum kolları :)Malzemeler kolay plastik tabak,keçeli kalem,yapıştırıcı,boncuk göz,fon kartonu.
 
 

3 yorum:

  1. Ataberk'in eline sağlık çok güzel olmuş. Ahtapotun kolları için bulduğunuz çözüm de çok iyi :)

    YanıtlaSil
  2. cok tatli olmus ellerinize saglik

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...