Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

20 Şubat 2013 Çarşamba

Haftanın Aktivite Konusu: TAŞITLAR

Dil ile İlgili Yaptığımız Çalışmalar

İlk yaptığımız çalışma yine aktivite konumuzla ilgili kavramları öğrenmek oldu.Kavramlar için Etka'ca da gördüğüm taşıtlar kitabını kullandım.Kartları Etka'ca basıma hazır bir halde yayınlamış blogunda.İndirdim ve renkli yazdırdım daha sonra sağlam olması açısından arkalarına karton yapıştırdım.Ataberk çoğunun adını  söyleyebildi.Helikoptere bayıldı ama söyleyemedi bir türlü.Ama sorunca gösterebiliyor.Trene "çuf çuf ",arabaya "ababa" söylediği farklı kelimeler.
Ataberk'e bu hafta taşıtlarla ilgili bir kitap almştım ama hala gelmediği için okuma çalışmamızı yapamadık.Geldiğinde kitabı tanıtan bir yazı yazıcam.
 

 
 

2 yorum:

  1. Aa işinize yaradığına çok sevindim canım, maşallah Ataberke kelime sayısı oldukça fazla anlaşılan :) biz hala bekliyoruz anlamlı bişeyler söylemesini :) kitabınızı da merak ettim canım bize yaza alınacaklar kitap listesi yapıyoruz arayış içindeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet çok beğendi Ataberk teşekkür ederiz.Ataberk baya konuşuyor cümleye geçmeye başladı.Çok yakındır Etka da konuşacaktır.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...