Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

28 Şubat 2013 Perşembe

Ataberk'in Kitaplığı: Minik Balık Okyanus Macerası

 
 
Bu hafta iki tane kitap aynı anda gelip Ataberk'in eline geçince kendinden geçti kuzum.Bir kıyaslama yapması istense Ataberk Minik Balık'ı daha çok sevdi.Dünden beri elinden düşmedi."Aaaaa anne balık." "Aaaa anne yengecc".Resimlere bakmaktan henüz tam anlamıyla okuyamadık.Hikaye çok güzel minik balık hayal gücü çok geniş bir balık.Her gün okula geç kalan minik balık arkadaşlarına farklı hikayeler anlatır.Ve bir gün gerçekten bir olay yaşar.Hikayenin yanında kitaptaki okyanus canlılarının çeşitliliği o kadar fazla ki çok hoşuma gitti.Kitapta geçen okyanus canlıları denizatı, vatoz, yunus, dülgerbalığı, tavşanbalığı, kızılyüzgeç, ejderbalığı, pisibalığı, yengeç, mürekkepbalığı, kaplumbağa, pervanebalığı, fenerbalığı, gümüşbalığı, denizyıldızı, fok, ıstakoz, yılanbalığı, leoparbalığı, yaprakbalığı ,hamsi, balina, karides, çupra, lüfer.Ben yazarken yoruldum :) 


2 yorum:

  1. kitabin remsini blog listemde gorunce eskiyi hatirlayip yaklasik 3 ay once yusufun bunu nasil okudugunu hatirladim. biz kutuphaneden aldigimiz icin 1 ay okuduk sonra geri verdik ama evde bulundurulabilecek bir kitap gercekten de. bizden kitap okuma resimleri de burda siye de iyi okumalar cok iyi bir secim
    http://sudagidan.blogspot.ch/2012/12/kasm-kitaplarmz-minik-balk-okyanus.html

    YanıtlaSil
  2. buraya kitabın resmini koymak için google görselleri açtığımda Yusuf'un bu kitabı okurken ki resimlerini gördüm ve tanıdık görmüş gibi oldum :)şimdi linki tıklayıp yorumlarınızı okuyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...