Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

5 Şubat 2013 Salı

Haftanın Aktivite Konusu : SAYILAR

Ataberk uzun zamandan beri sayılara meraklı.Hep bir sayma çabası içinde Sıralı olarak tam olarak sayamasa da 10'a kadar sayabiliyor :) Birkaç ay önce yine migrostan aldığım bir puzzlela başladık sayı çalışmalarına.Daha önce facebook sayfamda Ataberk'in bu puzzle bir fotoğrafını yayınlamıştım o zaman Ataberk sayıları yerine koyamıyor rastgele sıralıyordu şimdi ise sayıları tam yerine koyabiliyor.Hatta puzzledaki "4" rakamını kaybetmişiz her defasında soruyor "bu nedee?" Sayıların karşılarındaki eşleştirmeleri ise hanüz yapamıyor.
 
Daha sonra yabancı bir blogdan aldığım bir sayı puzzlena geçtik.Puzzle hazırlamak gayet kolay resmi bütün olarak çıktı alıyoruz daha sonra sayıların sınırlarından kesiyoruz ben sert olsun diye arkasına önce karton yapıştırıp kestim.Ama imkanınız varsa pvc yapılmış hali daha dayanıklı olabilir. Puzzle Ataberk'in önüne koyduğumda önce bütün parçaları alıp havaya fırlattı yakaladı yine fırlattı inceledi merakı geçtikten sonra puzzleın nasıl yapılacağını anlatmam için bana bıraktı.İlk önce ben sayıları sıraladım ve gösterdim daha sonra ben sayıları verdim o yerleştirdi hep bunları yaparken sayma yaptık.Sonra ona bıraktım özgün bir çalışma çıkardı.Yani bu puzzle 2 yaş seviyesi için fazla 3 yaşında böyle bir puzzle belki daha rahat kullanılır.Her zamanki gibi puzzleı isteyen olursa mailine atabilirim.
 
Resmi kesmeden fotoğrafını çekmeyi unutmuşum.Geçen haftaki konuyu da pekiştirsin olsun diyerek bir hayvanat bahçesi seçtim.
 
Daha sonra iseAtaberk'in bayıldığı bir etkinlik yaptık "YAPIŞTIRMA". Konuya karar verdiğimde bir milyoncudan almıştım sayı yapıştırmalarını.Geçen hafta yaptığımız ama blogumuza koymadığımız bir resmin yanına yapıştırdı Ataberk sayıları.Her sayıyı yapıştırırken sayının ne olduğunu söylemeyi de ihmaal etmedik :) Resim tam seçilmeye bilir fikir olsun diye yazıyorum.Ataberk'in elini sarıya boyadık kağıda bastırdık.Daha sonra parmak ucunu kahverengiye batırdık ve el izinin üzerine benekler yaptık ben de fırçayla bir kuyruk ve yüz çizdim sonuçta bir "zürafa" elde ettik.
 

 



4 yorum:

  1. Maaşallah ataberke sayıları şimdiden öğrenecek bu sayı puzzle inin aynısını birkaç hafta önce biz de yapmıştık pvc demiştik ki küçük kardeşimiz de kalsin diye yusuf da çok begenmisti

    YanıtlaSil
  2. evet siz de görmüştüm yusuf çok güzel yapıyordu.dediğim gibi 2 yaş için çok başarılı olmadı :) seneye inşallah ama ara ara denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun boyle boyle sayıalrın sekıllerı bılınc altına yerlesır. benımkıı yenı yenı bu sayılardan sıkılmaya basladı ben de nasıl tekrar eglencelı hale getırebılırım dıye bakınıyorum ıste saga sola. ben bugun sayı seklı cıkarıp delıp ıp gecırıcem belkı ataberk de sever onu deneyın o ataberkın yasına da bayagı uygun.

      Sil
  3. ben de ip geçirme yapacaktım haftaya sevgililer günü var ya kalp şeklinde yaparım diye düşünmüştüm aklıma neden sayı gelmemiş bak kızdım kendime :) teşekkür ederim fikir için iyi oldu yarın hemen yapayım ben de.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...