Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

23 Şubat 2013 Cumartesi

Düdük Çalar İnce İnce

Müzik ile İlgili Çalışmalarımız

Bu hafta daha çok çalıştım :) ve Ataberk'e dil,matematik,sanat,bilim çalışmalarının yanı sıra bir de müzik ekledim. Çok güzel çocuk şarkıları varmış onu keşfetmiş oldum."Düdük Çalar İnce İnce" de taşıtları anlatan bir çocuk şarkısı.Şarkıda tren,vapur,otomobil ve uçak geçiyor.Ataberk çok sevdi kaç kere dinledik bilmiyorum.Nakarat kısmı eğlenceli ve çocukların eşlik edebileceği türde.Şarkının sözlerini ve youtubeda yapılmış videosunun linkini burada yayınlıyorum.Ama önemli bir not hatta kocaman bir not, klibi kuzularınıza izletmeyin.Sebebine gelince klibi yapan kişi nasıl bir kafadaysa artık klibin otomobil ile olan kısmına yürüyen bir adama arabanın çarpmasını koymuş.Biz youtube dinledik ama izlemedik.
Şarkıyı dinlemek için BURAYA TIK.

Şarkı sözleri

Düdük Çalar İnce İnce

Düdük çalar ince ince,
Yolcular binince.
Gidiyor, çufu çufu çuf.
Uzaklarda gözü,
Git güle güle, gel güle güle,
Çok bekletme bizi.

Otomobil fırlar birden,
Kalkarken yerinden,
Katıyor tozu dumana,
Uzaklarda gözü,
Git gül güle, gel güle güle,
Çok bekletme bizi

Vapurlar suya dizilir,
Denizde süzülür,
Gidiyor dumanına bak,
Uzaklarda gözü,
Git güle güle, gel güle güle,
Çok bekletme bizi.

Yolcular rahat uçakla,
Aldırma hiç korkma,
Gidiyor, göğe bakıyor,
Uzaklarda gözü,
Git güle gül, gel güle güle,
Çok bekletme bizi. 
Film İzleme
 


 
Ataberk'le Arabalar filminin bir kısmını izledik.Bir kısmı diyorum çünkü Ataberk uzun süre dayanamadı bir şeye odaklanmaya ve filmi çok sevmedi.Hassas oğlum benim arabaların çarpışmasına hızlanmasına çok kızdı ve sonra izlemek istemedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...