Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

8 Şubat 2013 Cuma

Meraklı Minik Gece Gündüz ve Pijama Tasarlama

Ataberk'in her geçen ay Meraklı Minik dergisine ilgisi artıyor.Bu ay Meraklı Minik' te bol yapıştırma var.Tam Ataberklik yani :) Derginin bu ayki konusu "uyku".Uykuya hazırlık aşamalarına bayıldı Ataberk. Tekrar tekrar  resimleri anlatıyoruz beraber, bizim de aynı şeyleri yaptığımızı söylüyoruz.Ataberk'in diğer hoşuna gidenler ise gece gündüz yapıştırmaları ve pijama tasarlama yapıştırmaları.Gece gündüz yapıştırmalarını yaparken "gündüzzzzzzzzz geceeeeeeee" şeklinde söyleyerek yaptı.Sonraki günlerde baktığımda dergiyi eline almış  o sayfayı açıp kendine kendi  "güneş" yapıştıdıklarımıza "gündüzzzzzzzzzz" ,"ay" yapıştırdıklarımıza "geceeeeeeee" diyordu.Hoşuma gitti bu sayede az da olsa gece gündüzü anlamış.
 
 

Pijamayı Ataberk öyle bir tasarladı pijamaların her yeri desen :) Hatta abartıp erkek bebeğin saçına çiçek bile yapıştırmış :)
 

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş oğlunuzun ellerine sağlık. Pijama çalışmasını geçen hafta oğlum da yaptı. Çok eğlendi yaparken :) kızın kulağına küpe bile yaptı :))
    Gece - gündüz çıkartmalarını da yaptı. Sadece uyku tombalasını oynamadık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dergi bu ay amacına ulaştı bizde de :) Uyku tombalasını şu yaş itibari ile Ataberk oynayamaz ve anlayamaz diye düşünüp gelecekte kullanmak üzere kaldırdım.

      Sil
  2. biz de adım adım dergisi alıyoruz şu an, yaza 2,5 -3 yaşa doğru da meraklı miniğe başlıyacağız :)

    YanıtlaSil
  3. Çok imreniyorum şu dergiye ya, neyse bizde böyle güzel yazıları okuyarak mutlu oluruz:) Ataberk çok şeker ya emzikle harika tasarımlara imzasını atmış uyku modunda çocuk :)

    YanıtlaSil
  4. Emzik bizim çözemedediğimiz ya da çözmek istemediğimiz tek problem Ataberk'le ilgili.Şu aralar diş çıkardığı için onu kaşıma aracı olarak kullanıyor.Birkaç gün sakladım vermedim bu defa parmağıyla kaşımak istiyor.Ben de emzik daha iyi diye verdim geri.Herhalde birgün bırakır :)Kıyamıyorum :)
    Yaşadığınız yerde (Özbekistandı sanırım) bu tür çocuk dergileri yok mu?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...