Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun

Bu hafta yaptıklarımızı yayınlamakta epey geç kaldık.Malum okul açıldı, anne biraz okula kaptırdı kendini.Ataberk'e zaman ayırsam da aktiviteleri yapacağımız zaman kısıtlandı.Yine birkaç çalışma yaptık.

                                          DİL ile İLGİLİ YAPTIĞIMIZ ÇALIŞMALAR

EŞLEŞTİRME

İlk olarak sevgililer günü ile ilgili kelimlerin eşlemesini yaptık ve kelimeleri öğrendik.Ataberk en çok "IŞILTI" kelimesini sevdi."I-ı-ı-ııııı" olarak söyledi kelimeyi ve öğrendikten sonra sürekli söylemek istedi.
 
Ataberk'in ışıltıdan vazgeçemeyişi :)
 
KİTAP OKUMA





Lili ve Yedi Çocuğu serisinin "Bu Ne Tatlı Şey Böyle!" kitabını okuduk.Ataberk bütün seriyi çok seviyor bir kere okumaya başladığımız zaman her kitabı en az iki kere okuyoruz.İki yaş grubu için çok güzel bir seri.

                       GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ ile İLGİLİ ÇALIŞMALARIMIZ

KAŞIK ile AKTARMA

Aktarmayı elle pek çok defa yaptık Ataberk'in de çok sevdiği bir aktivite.Ataberk bu aralar kendi yemek istediği için ben de aktarmayı bu defa kaşıkla yaptırdım alıştırma olsun diye.

 
 
 
AĞAÇ SÜSLEME
 
Ataberk'in ve doğum gününde gelenlere hediyelerimiz asmak için kullandığımız ağacımızı salonumuzn bir köşesinde saklamıştık.Sevgililer gününde de ağacımızı çıkardık süsledik.Güzel de oldu.Kalpleri ben kestim Ataberk yapıştırdı birlikte ağaca astık.

 

 
 
 
 



2 yorum:

  1. bende merak ediyorum bu lili ve yedi çocuğunu bir bakayım:) kaşıkla aktarmayı biz genelde sofrada yapıyoruz :) babası ile benim tabağım arasında aktarma yapıyor :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle alın serinin 5 kitabı var biz de ikisini bulamamıştım geçen sene.Emre her anı değerlendiriyor desenize :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...