Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

7 Şubat 2013 Perşembe

Cupcake ve Sayılar


Ataberk'in sayılarla şu aşamada yapabileceği en güzel aktiviteler sayıları tanımak üzerine yapılanlar.Bu yüzden sürekli sayılarla ilgili yapıştırma ve sayma yapıyoruz.Dün de Ataberk'le cupcakeli sayıları sıraladık.Önce yine yabancı bir blogtan aldığım cupcakelerin renkli çıktısını aldım.Daha sonra cupcakeleri ben kestim her kestiğim sayıyı söyleyerek Ataberk'e verdim o da sayıyı söyleyerek masada sıraladı daha sonra ise karton üzerine yapıştırdı.Yapıştırma işini ise ilk önce ben bir tane nasıl yapmasını gerektiği anlattım daha sonra Ataberk kendisi yaptı.9 cupcakede kendi yapıştırdı.Yapıştırıcıyı sıkmaktan ve kağıda dağıtmaktan  çok keyif aldı.Cupcakeleri ise yumruklar eşliğinde kartona yapıştırdığı için çok eğlendi.Yapıştırıcıyı Kipa'dan almıştım "prit kids".Kesinlikle çocuklar için yapılmış sıkmak çok kolay ve Ataberk'in eline ve masaya gelmiş olmasına rağmen ıslak mendille hemen sildik çıktı sorun olmadı.Son olarak da yaptığımız çalışmayı her zamanki gibi mutfağa astık Ataberk gelene gidene gösteriyor ya da mutfağa girince saymaya başlıyor.
Ve emziksiz olmaz :))
Cupcakeleri isteyen olursa mail adresine gönderebilrim.
 
 
 

4 yorum:

  1. Ataberk oldukca keyif almisa benziyor:)

    YanıtlaSil
  2. evet çok eğlendi özellikle yapıştırıcı kısmına :)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah emzikli Ataberk'e :) Pek bi kaptırmış kendisini :) Bu yapıştırıcıyı bende tavsiye ederim.Su bazlı tutkal. Yıkanınca çıkıyor her şeyden .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sevdi birkaç gündür bir şeyler yapıştırmak istiyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...